Українська мова

Дистанційне навчання з 11.01.2021-24.01.2021

21.01.2021 р - Уроки 9-10 (опрацювати с. 32-39). Домашнє завдання - с.12-14

19.01.2021 р.- Уроки 7-8 (опрацювати с. 25-31)
1. Пригадай пісеньку про Прикметник
2. Виконай завдання - з.4
3. Повтори правило Мудрої Сови (з.8)
4. Прочитай правило,  допиши пропуски (з.9) та виконай завдання
5. Запиши словникові слова 

6. Виконай завдання - з.12 і 13
Фізхвилинка
7. Прочитай інформацію про Миколу Томенка ( з.14)
8. Конкурс Знайки (з.16)
9. Робота з Тлумачним словничком (з.20)
10. Читати  уривок  казки Миколи Томенка (с. 29-31) і виконувати завдання (с.31)
Домашнє завдання - с.10-11



15.01.2021 р (Уроки 5-6 -опрацювати с.17-24)
1. Пригадаємо пісеньку про прикметник

2. Виконай 2-3 завдання
3. Вивчи правило Мудрої Сови (з.5), виконай завдання
4. Запам'ятай правило Мудрої Сови (з. 6) і виконай завдання 
 Танцювальна хвилинка
5. Переглянь презентацію. Відтвори з пам'яті словникові слова і запиши в робочий зошит
6. Прочитай нове правило , вивчи і виконай завдання в робочому зошиті (з.9)
10. Вправа "Влучність" (з.10)
11. Читаємо інформацію про Миколу Томенка (з.11)
12. Участь у конкурсі Знайка (з. 13)
13. Пригадай правило Мудрої Сови, що таке РЕМАРКА
14. Прочитай уривок тексту, надрукований Незнайком , виправ помилки
15. Читаємо продовження казки Орел-Срібнокрилець і виконуємо завдання Питайлика (с. 21-24)
Домашнє завдання - с.7-9


14.01.2021 (Уроки 3-4- опрацювати с.12-16)
1. Прочитай інформацію і виконай завдання  (з.1, з.3)
2. Пригадай правило Мудрої Сови (з.4)
3. Робота з тлумачним словничком
4. Прочитй уривок , надрукований Незнайком і виправ помилки
5. Прочитай уривок п'єси-казки   Миколи Томенка (с.13-15) і виконай завдання 9
6. Переглянь фрагмент, знайди в тексті відпівідні речення, підкресли.
Домашнє завдання - с.4-6



12.01.2021 р. (Уроки 1-2 - опрацювати с.1-11)
1. Налаштуйся на урок за допомогою афірмації
2. Пригадай правило  Мудрої Сови ( з.3)
3. Прочитай інформацію Знайки і виконай завдання ( з. 4)
Рухова хвилинка

4. Прочитай написаний Кнопочкой переказ , відредагуй  переказ ( з. 6)
6. Підготуйся до написання переказу . Уважно прослухай текст.
Прослухай текст удруге і напиши переказ (с. 5)
5. Почитай інформацію про Захаріаса Топеліуса ( з. 12)
6. Виконай вправу "Фотоапарат"
7.Прочитай уривок  твору "Зимова казка" та виконай завдання  с.8-10.
Послухай музику Антоніо Вівальді "Зима"
8. Літературні перегони - с. 11
Домашнє завдання - с.1-2
 ( завдання пишемо в окремому зошиті (для домашніх завдань) - спочатку класна робота, а потім домашня і вказуємо число і сторінку на якій працювали)

Дистанційне навчання з 19.10.2020-23.10.2020

24.10.2020 р.
Списати 4 текста 
(звертаємо увагу на каліграфію) - с. 55
Успіхів!!!!

23.10.2020 р
Уроки 21-22 (опрацювати с. 41-49)
1.Налаштуйся на урок за допомогою афірмації
2. З'єднай фразелогізми та їх антоніми (с. 41)
3.Виконай завдання з орфографії (с. 42, завд. 7-8)
4. "Бій зі Змієм" (с. 43)
Рухова хвилинка 

5. Пригадай , що таке легенда (с.44), прочитай текст та виконай  завдання (с.45)
6. Прочитай народну легенду (с. 46-48) та виконай завдання 
7. Напиши, яку матір уславлює народна легенда, розмалюй вишиванку (с. 49)
Заспівай пісню


Домашнє завдання - с.19-24


22.10.2020 р
Уроки 19-20 (опрацювати с. 34-40)
1. Налаштуйся на урок за допомогою афірмацїї
2. Повтори правило,що таке ОРФОЕПІЯ (правило Мудрої Сови)
3. Прочитай правило від Знайки (с.34)
4. З'єднай фразеологізми-антоніми (с. 35, завд. 8)
5. Переглянь презентацію зі словом КРИНИЦЯ. Склади (усно) речення.
6. Виконай вправу "Влучність" (с. 36)
7. Виконай вправу "Фотоапарат" 
8. Прочитай текст, виконай завдання (с. 37, завд. 18).
Тлумачний словничок
9. Прочитай українську народну легенду "Верба і Калина"
 (с. 38-39), виконай завдання Питайлика. 
Заспівай пісню "На нашій Україні"

Домашнє завдання - с. 16-18- УСПІХІВ!!!!



21.10.2020 р
Уроки 17-18 (опрацювати с. 25-33)
1.Налаштуйся на урок за допомогою афірмації
2. Пригадай, що таке ФРАЗЕОЛОГІЗМИ (правило Мудрої Сови)
3.З'єднай  антонімічні фразеологізми (.с25)
4. Рухова хвилинка
5. Прочитай підказку Знайка та виконай його завдання 
( с. 26, з. 8)
6. Вивчи правило, що таке ОМОНІМИ (с. 26)
7. Переглянь презентацію зі словом ГРІМ
8. Виконай вправу "Влучність" (с. 27, завд. 15)
9. Пригадай відомості про байку. Виконай тестове завдання ( с. 28, завд. 18)
Тлумачний словничок

10. Прочитай уривок тексту, надрукований Незанайком. Виправ помилки. (С. 29, завд. 23)
11. Прочитай твір  Володимира Читая "Легенда про щастя", виконай завдання Питайлика (с. 30-32)
12. Послухай "Пісню про щастя". Поміркуй і напиши , у чому щастя для тебе ( с. 33)
Домашнє завдання ( с. 13-15)

19.10.2020 р.
Домашнє завдання -с.6-9 ( письмові завдання пишемо в окремому зошиті )
20.10.2020 р.
Уроки 15-16 (опрацювати с. 18-24)
1. Налаштуйся на урок за допомогою афірмації
2. Прочитай текст Знайки (с.18)
3. Прочитай текст і виконай завдання (с.19, з. 7)
4. Пригадай правило вживання апострофа, виправ  помилки ( с. 20, з. 11)
5. Переглянь презентацію. Запам'ятай синоніми до слова ОЧЕРЕТ
6. Виконай вправу "Влучність" (з.13)
7. Прочитай текст і виконай завдання 
(с. 21, з. 18)
Рухова хвилинка
8.Прочитай уривок повісті-казки Лесі Мовчун "Учні Дрімагії" (с. 22-23). 
9.Виконай завдання Питайлика (с. 24)
10. Домашнє завдання - с.10-12
Успіхів!!!






Завдання на період карантину 

28.05.2020 р.
Підсумковий урок за рік
уроки 19-20
(опрацювати с.64-69)

Повторення вивченного 
27.05.2020 р.
уроки 17-18 (опрацювати с. 57-63)

26.05.2020 р.

     Уроки 15-16  (опрацювати с. 53-56)

22.05.2020 р.

 уроки 13-14 (опрацювати  с.46-52)

ВІДЕОУРОК
    

19.05.2020 р. - уроки 11-12 (опрацювати с.38-45)

                 ВІДЕОУРОК: 
                   Завдання для закріплення:
                      ТЕСТ:
Утомилися? То перепочиньте на фізкультхвилинці за допомогою пісеньки про дружбу.
                         ТЕСТ: 
Домашнє завдання - с.10-11      УСПІХІВ!!!!!

18.05.2020 р. - завдання для закріплення

                  Фізкультхвилинка:

  15.05. 2020 р. - уроки 9-10 

(опрацювати с. 30-37)

ВІДЕОУРОК:https://youtu.be/LthiLDC3ik8

Домашнє завдання - с.8-9


14.05.2020 р.   Завдання для закріплення

1. Друзі, повторіть вивчене за допомогою пісеньки :https://youtu.be/S5ZIAfqYCTI

2.Тест:https://forms.gle/SndYY1eBKNh1H46B9

3.А тепер – «Розумна гімнастика»!

4.Тест:https://forms.gle/voufF5jCE9iWWU2c6

Успіхів!!!!!

13.05.2020 р. -уроки 7-8

 (опрацювати с.22-29)

ВІДЕОУРОК:https://youtu.be/pENd_Z7sVCI

Домашнє завдання -с.6-7

Завдання для закріплення

1.Пригадайте, яка частина мови називається іменником. Заспівайте  пісню:https://youtu.be/_Xqy3QIDAPs

2.Тест!https://forms.gle/LeLg2LjKBKtgxbseA

3.Ви гарно попрацювали! Перепочиньте з пісенькою про відмінки іменників:https://youtu.be/tbz1B95-1kc

4.Виконайте вправу «Фотоапарат».

.

5.Перегляньте «Тлумачний словничок»

6.Утомилися? То перепочиньте на фізкультхвилинці 



7. Тест:https://forms.gle/ffxFNV3vG5z9ao5e9


08.05.2020 р. (опрацювати с.13-21)

ВІДЕОУРОК:https://youtu.be/jJtqsUVLDxg

Домашнє завдання - уроки 5-6 (зошит для домашніх робіт)

07.05.2020 р. (опрацювати с.9-12)

ВІДЕОУРОК:https://youtu.be/bLZ11IopUpc

1.Наразі для вас – цікавий тест!

https://forms.gle/PGn1wecmBAV7kjJNA

2.Утомилися? То перепочиньте на фізкультхвилинці за допомогою пісеньки про дружбу.

https://youtu.be/23X60KnIQLQ

3.Проходимо тест з читання:

Домашнє завдання - уроки -3-4 (зошит)

05.05.2020 р. (уроки 1-2, опрацювати с.1-8) - зошит "Українська мова" -частина 9

ВІДЕОУРОК  https://youtu.be/JCAMXQuJ_mM

Завдання для закріплення
1.Друзі, виконайте вправу «Фотоапарат».

2.Заплющте оченятка й повторіть інформацію пошепки. Розкажіть її тому, хто з вами поруч.
Так тримати!
3.Утомилися? То перепочиньте на фізкультхвилинці за допомогою пісеньки «Чарівні слова».

https://youtu.be/goOOateQksc

4.Наразі для вас – цікавий тест! Щоб його пройти, необхідно виконати кілька кроків:
перейти за поданим посиланням; 
5.А тепер – «Розумна гімнастика»! Увага! Якщо з першого разу не вийде, не впадайте у відчай. Спробуйте ще раз, і обов’язково буде результат! Готові? Умикайте відеофрагмент і будьте зосереджені!

6.Завдання для закріплення. Читання

6.1 Друзі, перегляньте історію, створену учнем 4 класу Білошенком Степаном.


Пригадайте, чи були в вашому житті схожі ситуації? Складіть про це 2–3 речення.

6.2.Виконайте вправу «Фотоапарат».


Заплющте оченята й повторіть інформацію пошепки.         Чудово!

6.3. Перегляньте відеофрагмент.Пригадайте головних героїв казки
6.4.Можемо продовжувати роботу! Наразі для вас – цікавий тест! Щоб його пройти, необхідно виконати -перейти за поданим посиланням;
6.5.Утомилися? То перепочиньте на фізкультхвилинці за допомогою пісеньки про дружбу.
            https://youtu.be/23X60KnIQLQ
              Успіхів вам у подальшій роботі!

30.04.2020 р. -уроки 21-22 (опрацювати с. 23-31)

Відеоурок https://youtu.be/S4id3gl8n6E

Добридень, друзі!
Пропоную повторити вивчене на попередніх уроках.

                               Отож, почнімо!

1.Друзі, поспівайте, потанцюйте.


2.Пригадайте, як розпускаються квіти на деревах. Складіть про це 2–3 речення. Розкажіть тому, хто з вами поруч.

Порелаксуйте, увімкнувши відеофрагмент.
3.Можемо продовжувати роботу! Наразі для вас – цікаві  тести! Щоб їх  пройти, необхідно виконати кілька кроків: перейти за поданим посиланням;

https://forms.gle/tDQG18A1hA8pR8bo7

https://forms.gle/85twg7F9WNzu2RPv8

4.Успіхів вам у подальшій роботі!

29.04.2020 р. -уроки 19-20 (опрацювати с.22)

Діагностувальна робота №8 "Будова слова" 

виконати і прислати мені фото на VIBER. Успіхів!!

Домашнє завдання - с.7-8

28.04.2020 р. -уроки 17-18 

(опрацювати с.16-21)

1. Розглянь та віднови схему. Розкажи про морфемний склад слова (с.16, завд.4)
2. Виконай завдання "Влучність" (с.16. завд.5)
3. Прочитай про Василя Сухомлинського (с.17)
4. Правило  Мудрої Сови. Заповни пропуски
5. Напиши заголовки до трьох казок (с.17, завд.10)
6.Переглянь відео. Якого птаха тут зображено.
7. Тлумачний словничок
8. Прочитай уривок, надрукований Незнайком і виправ помилки. (с.18)
9. Читаємо твір "Шпак прилетів". Виконай завдання Питайлика (с.19)
                                       Фізхвилинка

10.Читаємо твір В.Сухомлинського "Деркач і Кріт", відповідаємо на запитання (с.20)
11. Читаємо пізнавальний текст "Деркач", відповідаємо на запитання (с.21)
12. Домашнє завдання - с.5-6

27.04.2020 р. - уроки 15-16 (опрацювати с.9-15)

1.Відеоурок- 

 https://youtu.be/Y_K1vp-s2BM

2.Утомилися? То перепочиньте на фізкультхвилинці за допомогою пісеньки про успіх.


3.Наразі для вас – цікавий тест! Щоб його пройти, необхідно виконати кілька кроків:перейти за поданим посиланням;

 https://forms.gle/pa6bZAmPBbEY97P46  -1 тест

https://forms.gle/ST1tzyazhHo8hCaj6   - 2 тест

2 клас. Уроки 15–16. Українська мова  та читання

увести в спеціальне віконечко адресу електронної пошти свого вчителя 

увести в спеціальне віконечко свої ім’я та прізвище;

почати роботу з тестом;

після останнього завдання натиснути «Відправити»; подивитися свій результат.

4. Домашнє завдання - с.3-4

24.04.2020 р. -уроки закріплення


Добридень, друзі!
Пропоную повторити вивчене на попередніх уроках.
1.Друзі, перегляньте «Словникові слова». Заплющте оченятка й повторіть словникові слова пошепки. Так тримати!



2.Утомилися? То перепочиньте на фізкультхвилинці 



3.Можемо продовжувати роботу! Наразі для вас – цікавий тест! Щоб його пройти, необхідно виконати кілька кроків:


1.перейти за поданим посиланням; 

ЗМІНИ;https://forms.gle/WZqhxkhP1zTTZKAk9

2.увести в спеціальне віконечко адресу електронної пошти свого вчителя (Levchenko17@gmail.com) 
3.увести в спеціальне віконечко свої ім’я та прізвище;
4.почати роботу з тестом;
5.після останнього завдання натиснути «Відправити»;подивитися свій результат.
4.Ви чудово попрацювали, дайте перепочинок своїм оченяткам!
5.Пригадайте словникові слова і розкажіть своїй улюбленій іграшці.

Закріплення з літературного читання
1.Можемо продовжувати роботу! Наразі для вас – цікавий тест! Щоб його пройти, необхідно виконати кілька кроків:1.перейти за поданим посиланням; ЗМІНИ
2.увести в спеціальне віконечко адресу електронної пошти свого вчителя 
3.увести в спеціальне віконечко свої ім’я та прізвище;
4.почати роботу з тестом; після останнього завдання натиснути «Відправити»; подивитися свій результат.

2.А тепер «Розумна гімнастика»! Увага! Якщо з першого разу не вийде, не впадайте у відчай. Спробуйте ще раз, і обов’язково буде результат! Готові? Умикайте відеофрагмент і будьте зосереджені!
5.Успіхів вам у подальшій роботі!


23.04.2020 р. уроки 13-14 

(опрацювати с.1-8 - зошит "Українська мова частина 8(2))

Відеоурок  -                                https://youtu.be/seWWg84VilQ

Домашнє завдання - с.1-2 -зошит  для домашніх завдань 8(2)



22.04.2020 р. (уроки 11-12, опрацювати с. 33-39)

1. Налаштуйся на урок за допомогою афірмації.
2. Переглянь презентацію. Запам'ятай назви квітів та як вони виглядають.
3. Прочитай вірш Наталії Трохим. Запам'ятай назви квітів. (с.33)
4.Рухова хвилинка
5. Склади твір про весняну квітку, яка тобі до душі. (с.34, завд.8,9)
6.Придумай та запиши свою розповідь і проілюструй малюнком (с.35, завд.10)
7. Прочитай науково-популярний текст "Суфікси" (с.36-37)
8. Виконай завдання на с.37-38 (завд. 13-19)
9. Переглянь презентацію Запиши слова з пам'яті в робочий зошит.
10. Кросворд (с.39)
11. Домашнє завдання -с.14-16

21.04.2020 р. (уроки 9-10,  опрацювати с. 25-32)

1. Налаштуйся на урок за допомогою афірмації

2.  Розкажи за схемою про будову слова ( с.26). Перевір себе за презентацією

3. Прочитай вірш Анатолія Качана , знайди та познач префікси в шести словах.(с.26, завд.7)
4. Пригадай інформацію Знайки про префікси. З'єднай слова та їх значення (с.26, завд.8)
5.Танцювальна хвилинка з пісенькою "Потяг"

6. Пригадай правило, упиши подані слова. (с.27, завд.10)
7. Виконай вправу "Влучність" (с.27, завд.11)
8. Рухова хвилинка (за бажанням)
9..Прочитай інформаіцію про Лесю Українку (с.28)
10. Хвилинка Знайка (с.28, завд.15)
11. Виконай вправу "Фотоапарат"
12. Прочитай уривок тексту, надрукований Незнайком. виправ помилки (с.29, завд.21)
13. Прочитай уривок драми-феєрії Лесі Українки "Лісова пісня" (с.30, завд.22), виконай завдання Питайлика (с. 31-32, завд.24)
14. Домашнє завдання - с.12-13+ виконай роботу з  літературним твором ( листочки) "Як Федько відчув себе Людиною"


15.04.2020 р. (уроки 7-8, опрацювати с. 18-24)

1. Налаштуйся на урок за допомогою афірмації

2. Виправ помилки у віршику Оксани Дзьоби, які зробив Незнайко (с.18, завд.4)
3.Повтори правило Мудрої Сови ( с.18). Поділи слова для переносу. Познач префікс 
4. Прочитай вірш Тамари Коломієць. Познач префікс. За допомогою префіксів від слова ЙТИ запиши слова ( с.19, завд.8)
5. Хвилинка Знайка. Прочитай і виконай завдання. (с.19, завд.9)
Танцювальна хвилинка

6. Пригадай правило Мудрої Сови. Виправ помилки Незнайка. (с.20 , завд.11-13)7. Виконай вправу "Влучність" (с.20)

8. Прочитай інформацію про Лесю Українку. Переглянь відео.
10. Виконай вправу "Фотоапарат"
11. Прочитай виразно уривок твору Лесі Українки "Давня весна" (с.22)
12. Робота з тлумачним словничком. Читаємо уривок твору Миколи Олійника "Дочка Прометея" (с.23-24)
13. Виконай завдання Питайлика (с.24, завд.29)
14. Домашнє завдання - с.10-11


14.04.2020 р.  (урок 5-6, опрацювати с.10-17)

Починаємо день з фізкультури!!!!!


1. Пригадай уривок вірша "Як звучать букви" і виправ помилки. 

2.Повтори правило Мудрої Сови! Поділи слова для переносу. (с.10)3. Встав пропущені слова в правилі Мудрої Сови (с.11)
4. Виконай завдання "Влучність" (с.11, з.1, 8-9))
5. Пригадай правило Мудрої Сови (с.12)
6. Виправ, де слід,  помилки Незнайка (с.12)
7. Розкажи все , що ти знаєш про Лесю Українку. Хвилинка Знайки. Прочитай текст.(с.13)
9. Робота з тлумачним словничком (с.14)

10.Прочитай виразно вірш Лесі Українки (с.15) та уривок твору М.Олійника "Дочка Прометея"(с.16)
11. Виконай завдання Питайлика (с.17)
12.
Домашнє завдання - с.8-9


13.04.2020 р.(опрацювати с.3-9)

1. Налаштуйся на урок за допомогою афірмації.

2.Виконай вправу "Фотоапарат"

3. Поділи слова для переносу  (с.3- з.5)

4. Прочитай пояснення Знайка.

5. Переглянь презентацію

6. Вивчи правило Мудрої Сови. Розбери за будовою слова ( в робочому зошиті).    Перевір свою роботу.

7. Танцювальна хвилинка ( за вибіром)

8. Вивчи правило Мудрої Сови (с.5). Виправ  помилки .
9. Прочитай вірш Н. Красоткіної. Виконай завдання.(с.7)
10. Читаємо інформацію про Лесю Українку. (с.6). 
11. Читаємо текст, читаємо вірш Лесі Українки (с.6-9).
12. Виконай завдання Питайлика (с.9).
13. Домашнє завдання - с.6-7



10.04.2020 р

Виконуємо самостійну роботу (курси-3 клас-українська мова-частини мови- Будова слова-10.04.2020)

08.04.2020 р.  

Уроки 1-2 (зошит"Українська мова" -частина 8(1)
(опрацювати с.1-2)
1. Налаштуйся на урок за допомогою афірмації  - 

«Я – молодець, тому що протягом дня проводжу роботу над собою, намагаюся вдосконалювати себе. У мене достатньо знань, вправ і методів».

2. Прочитай текст і підготуйся його переказати. Попрацюй над текстом (с.1)
3.Запиши  словникові слова які запам'ятав.
4. Спробуй написати переказ прочитанного тексту,  але спочатку склади план цього тексту.
5. Домашнє завдання ( зошит для домашніх завдань з української мови  частина 8(1)  с- 3-5. Бажаю успіхів!!!

06.04.2020 р.

Уроки  21-22 (опрацювати с.32-39)

(зошит "Українська мова  частина 7 (2))

1. Складіть висловлювання, що починається словами " Я дарую радість своїм рідним, коли ....."

ІІ. Працюємо на с. 32-39.
ІІІ. Домашнє завдання - с.11-12

07.04.2020 р.
уроки 23-24 (опрацювати с.40-48)
І. Домашнє завдання - с.13-16

27.03.2020 р.

Уроки 19-20 ( опрацювати с. 24-31)

І. Устав пропущені літери ( с.24, з.4)

ІІ. Виконай вправу "Влучність" ( с.24)

ІІІ. Прочитай інформацію Знайки (с.25)

IV. Гра "Будівельник" Запиши речення.

V. Виконай вправу "Фотоапарат"


VI. Переглянь презентацію, відтвори з пам'яті.


VII. Візьми участь у конкурсі "Бій зі Змієм"

Продовжуємо читати уривок казки Івана Франка "Фарбований Лис"

Домашнє завдання - с.9-10

26.03.2020 р.

Уроки 17-18(опрацювати с.16-23)
І. Пригадаємо інформацію про текст-міркування (з.4, с.2-16))
Поєднай зачин і тип тексту.
ІІ. Прочитай оповідання В.Сухомлинського "Кінь утік" (с.17) - попрацюй над текстом
ІІІ.Життя і творчість Івана Франко ( с.19)
Виконай вправу "Фотоапарат"
ІV. Пригадай правило Мудрої Сови, що таке казки про тварин.
Тлумачний словничок

V. Читаємо уривок казки Івана Франка "Фарбований лис", відповідаємо на запитання (с.20-22)
"Озвуч" мультфільм - знайти в тексті і пікреслити
Познач варіанти відповіді й перевір  за текстом (с.23)
VІ. Домашнє завдання - с.7-8

Виконати тести - https://forms.gle/pD1e9XRzWm5PdCLg8
25.03.2020 р.
Уроки 15-16(опрацювати с. 8-15)
1. Починаємо з фізхвилинки
2. Налаштовуємося на навчання  за допомогою афірмації
8. Пригадай, що таке службові слова.
12. Виконай вправу "Фотоапарат"
14. Візьми участь у конкурсі "Бій зі Змієм"
16. Починаємо знайомство з творчістю Івана Франка
22. Робота з тлумачним словничком
24. Читаємо уривок казки Івана Франка "Фарбований Лис"
26. Віднови послідовність
- Переглянь фрагмент мультфільму.
 Знайди в тексті та підкресли речення про переглянуте.
Домашнє завдання  - с.5-6

23.03.2020 р.
Уроки 13-14 ( опрацювати с.3-7)
1. Починаємо день з фізхвилинки!!!!
2. Пригадаємо "Що таке афірмація" ?
3. Завдання Мудрої  Сови - вивчити правило с.1. с.2
  - працюємо з мовним тренажером  - с.48
3. Виконуємо вправу "Фотоапарат"
4. Переглянь презентацію і відтвори з пам'яті. (с.3 -з.13)

5. Продовжуємо вивчати творчістьТ.Шевченко -с.19
6. Робота з тлумачним словничком
7. Читаємо, відповідаємо на запитання - с.7
8. Домашнє завдання - с.3-4 (частина 7(2)  - вивчити вірш 
напам'ять.
  Зайти за посиланням і виконати тест

19.03.2020 р.
Уроки 9-10(опрацювати с.27-32)
1. Пройти тести - https://miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/3-klas/budova-slova-46195/korin-slova-46083


2. Вивчи уривок вірша




3. Що таке службові слова?  С.35 №11 - ВИВЧИТИ ПРАВИЛО

12. Прочитай текст, уставляючи літери с.36 -з.12
Зроби перевірку!


Тести "Бій зі  Змієм" с.37 - на виконання 4 хв.
с.37 - з.4
А чи правильно ти зробив???



2. Виконати домашнє завдання с.14-15, с.16-24

18.03.2020 р.

Уроки 7-8 (опрацювати с.20-26)

1. Повтори правила переносу слів


2. Тарас Григорович Шевченко





3. Вивчи напам'ять вірш Т.Шевченко "Світає..." - с.26
4. Домашнє завдання - с.11-13
5. Пройти тести  (3 клас-українська мова-частини мови-прикметник- 18.03.С.р.01)

16.03.2020 р. 
1. Виконати діагностувальну роботу з теми "Прикметник"  (листочки)
2.Домашнє завдання - с.9-10 , з.5 - вивчити уривок вірша напам'ять!

12.03.2020 р.
Уроки 3-4 (с. 10-14)
13. Візьми участь у конкурсі "Бій зі змієм"

Попрацюй на с.6-8 ( зошит для домашніх завдань  7(1))
 посилання -      https://learningapps.org/3266145













Домашні завдання для учнів 2-А класу 

на період  карантину  до 14.02.2020

1. Зошит для домашніх завдань - с.2-3, с.5-6, с.8-92. 2.Тренажер з української мови ( ч.5) - с. 1-2, с.4, с.6, с.8

3. Зайти за посиланням:https://learningapps.org/3487550

Домашні завдання 

з української мови на період карантину

 з 31.01.2020 -07.02.2020 р.

 посилання  
 Домашні завдання на період осінніх канікул

 ( з 23.10.2019 р. по 02.11.2019 р.)

Завдання з української мови для 2 класу


(перейти за посиланням -https://learning.ua/mova/druhyi-klas/ )




















Немає коментарів:

Дописати коментар