Математика

Дистанційне навчання з 11.01.2021-24.01.2021

19.01.2021 р. Урок 7 (опрацювати с. 24-27)
1. Працюємо з таблицею (з.1)
2. Письмове ділення  (з.6)
3. Розв'яжи задачу в робочий зошит (з.7)
4. Повторити правило 
5.Задача на рух (з.11)
6. Знайти площу фігури (з.12)
Домашнє завдання - с. 27

18.01.2021 - (урок 6 - опрацювати с. 20-23)
1. Працюємо з  таблицею класів і розрядів - с.20
2. Повтори правило Мудрої Сови ( з. 3)
3. Розв'яжи рівняння (усно) - з. 5
Фізхвилинка
4. Повтори алгоритм письмового ділення двоцифрового числа на одноцифрове  і обчисли за поданим алгоритмом ( з. 6-7)
5. Задачи на рух ( з.10)
6.Хвилинка Знайка. Прочитай і вивчи правило знаходженння площі  фігури (з.11)
7. Знайди площу фігури за зразком ( з.12)
Домашнє завдання - с. 23

14.01.2021 р. (урок 4 -опрацювати с. 13-16)
1. Повтори назви класів і розрядів
2. Розв'яжи задачу в робочому зошиті (з.4)
3. Повтори алгоритм письмового ділення ( з.6)
4. Обчисли за поданим вище алгоритмом (з.7)
Фізхвилинка
5. Переглянь презентацію. Повтори правила
6. Розв'яжи задачу на рух ( з. 11)
7. Знайди площу поданої фігури(з. 12)
Домашнє завдання - с. 16


13.01.2021 р. (урок 3 -опрацювати с.9-12)
1.Переглянь презентацію
Виконай обчислення в робочому зошиті (з.4)
2. Хвилинка Знайка. Прочитай текст. Алгорітм письмового ділення двоцифрового числа на одноцифрове (з.8). Розв'яжи приклади за зразком(з. 9)
Фізхвилинка
3. Виконай завдання Кнопочки (з.10)
4. Повтори правило Мудрої Сови і виконай завдання (з.11)
Домашнє завдання - с.12


12.01.2021 р .(Урок 2-  опрацювати с. 5-8)
1. Повторити таблицю класів і розрядів  (з. 3 -правило)
2. Визнач закономірність і запиши (з. 4)
3.Прочитай і вивчи розподільний закон множення ( з.6) - виконай обчислення за зразком
4. Розв'яжи рівняння (з. 8)
5. Переглянь презентацію - запам'ятай
Виконай завдання Кнопочки ( з. 9) - ( займаємо окремий зошит по математиці де пишемо класну роботу, а далі домашню роботу, вказуємо число і сторінку на якій працювали)
Фізхвилинка
6. Хвилинка Знайки (з.10) - уважно прочитати і виконати завдання №11
Домашнє завдання -с. 8  - УСПІХІВ!!!


Завдання на 11.01.2021 р.
(Урок 1 -опрацювати с. 1-4)
1. Повторити таблицю класів і розрядів.
2. Вивчити правило Мудрої Сови ( з.3)
3. Виконати обчислення в робочому зошиті ( з.5)
4.Що таке парні і непарнні числа ( правило -вивчити - с. 2) -виконай завдання
5. Познач порядок дій та обчисли (з.9)
6. Сторінка мудрого Задачника (3адачі на рух - як знайти ЧАС) - вивчити правило!!!!! -с.3
7. Розв'язати задачу за зразком - з.11 
Домашнє завдання - с.4
 (виконуємо в окремому зошиті для домашніх робіт - пишемо число, домашня робота і вказуємо сторінку на якій працювали)






Завдання на 14.12.2020 р.

(готуємося до самостійної роботи)
1. Заходимо на сайт http://sh.shostka.in/ 
 курси-  (вводимо логін, пароль) - 3 клас - математика - 14.12.2020 р С.Р. №2 
Виконуємо і відправляємо. 
Успіхів!!!!






Дистанційне навчання з 19.10.2020-23.10.2020

23.10.2020 р
Контрольна робота
Заходимо на сайт    http://sh.shostka.in/   - курси (вводимо пароль, логін), 3 клас- математика- 23.10.2020 р. С.Р.№1.
                       Успіхів!!!!

22.10.2020 р.
1. Цікава математика -с. 15
2. Повторюємо таблиці множення і ділення 

21.10.2020 р.
1. Повторюємо таблиці множення і ділення
Рухова хвилинка

2. Працюємо в зошиті  "Математичні змагання" - с.13, 14

20.10.2020 р.
1. Повторюємо таблиці множення і ділення
Рухлива хвилинка

2. Працюємо в зошиті "Математичні змагання" - с. 8, с.12

19.10.2020 р.
1. Працюємо в зошиті "Математичні змагання" (частина 2), с.7, с.10-11




Домашні завдання на період карантину

Повторення вивченного

28.05.2020 р.
Конкурс "Найрозумніший" -с.36-37

27.05.2020 р. 

"Великі перегони" - с.34-35

26.05.2020 р.

Опрацювати с.31-33

20.05.2020 р.
Виконати діагностувальну (підготовчу роботу) №10
(фото  мені на  viber)

19.05.2020 р. -урок 6 
(опрацювати с. 28-31)
                     ВІДЕОУРОК:
Утомилися?Перепочиньте  за допомогою пісеньки про успіх.
                  ТЕСТ:
Домашнє завдання - с.32

18.05.2020 р. -завдання для закріплення
Успіхів вам у подальшій роботі!

15.05.2020 р. -урок 5
 (опрацювати с.23-26)
ВІДЕОУРОК:https://youtu.be/TLlUF5Mn02s
               Домашнє завдання -с.27

14.05.2020 р.   
 Завдання для закріплення

1.Виконайте вправу «Фотоапарат».

Заплющте оченятка та повторіть інформацію пошепки.

2.Утомилися? То перепочиньте на фізкультхвилинці за допомогою «Шкільної пісеньки».https://youtu.be/r90wnjUgs4c

Тест:

https://forms.gle/9Cpy7XFLRuYVP7mS9               Успіхів!!!!


13.05.2020 р
Урок  4(опрацювати с. 18-21)

ВІДЕОУРОК:https://youtu.be/3xSs9UVH3ck

Домашнє завдання - с.22


Завдання для закріплення
1. Виконай вправу "Фотоапарат"

2Утомилися? То перепочиньте на фізкультхвилинці за допомогою пісеньки про успіх.https://youtu.be/Te10RVLKw1k.

3. Цікавий тест:https://forms.gle/6TtajaSpLAyqFgkM6
            Успіхів вам у подальшій роботі!

                           08.05.2020 р. 
                  (опрацювати с.13-16)

ВІДЕОУРОК:https://youtu.be/EQhyORLcUnI

Домашнє завдання - с.17 


07.05.2020 р. (опрацювати с.8-11)

ВІДЕОУРОК: https://youtu.be/jKLyWE93V4c

Завдання для закріплення
1.Перегляньте фрагмент мультфільму.

2.Утомилися? То перепочиньте на фізкультхвилинці за допомогою «Шкільної пісеньки».

https://youtu.be/r90wnjUgs4c

3. Наразі для вас – цікавий тест!

https://forms.gle/vscuMeEWsJ9cPBdS7

4. Домашнє завдання - с.12

05.05.2020 р. 
(урок 1. опрацювати с. 3-6)
ВІДЕОУРОК 

 Домашня робота - с.7

ЗАВДАННЯ ДЛЯ  ЗАКРІПЛЕННЯ

Пропоную повторити вивчене на попередніх уроках.

1.Виконайте вправу «Фотоапарат»



Заплющте оченята й повторіть інформацію пошепки.


Так тримати!


2.А тепер – до наступного завдання! Повторіть разом з диктором, яка фігура називається квадратом.



3.А зі скількох квадратів можна скласти куб? Пригадайте, зробіть куб за допомогою мультфільму, створеного ученицею 4 класу Демчихіною Дар’єю.

4.Утомилися? То перепочиньте на фізкультхвилинці за допомогою пісеньки про успіх.

https://youtu.be/Te10RVLKw1k

5.Можемо продовжувати роботу! Наразі для вас – цікавий тест! Щоб його пройти, необхідно виконати кілька кроків:

перейти за поданим посиланням;

https://forms.gle/xreRytcSXvPtBZ646

Успіхів вам у подальшій роботі!


04.05.2020 р. - виконати діагностувальну (тематичну) роботу №9 -(листочки).  
Фото мені на  viber
30.04.2020 р. - виконати діагностувальну (підготовчу)роботу №9 - листочки - фото мені на viber
29.04.2020 р. -Математична олімпіада (листочки)
27.04.2020 р. -урок 9 (опрацювати с.41-49)
Відеоурок  

https://youtu.be/EJCHA0rAWtQ

Закріплення: 


Щоб  пройти тест, необхідно виконати кілька кроків:

1.перейти за поданим посиланням;

.2.увести в спеціальне віконечко адресу електронної пошти свого вчителя:          

  • 3.увести в спеціальне віконечко свої ім’я та прізвище; 
  • 4.почати роботу з тестом; після останнього завдання натиснути «Відправити»;подивитися свій результат.

24.04.2020 р
урок закріплення

Отож, почнімо!
  1. За допомогою вправи «Фотоапарат» повторіть назви багатоцифрових чисел, читаючи їх уголос.

2.Виконайте вправу «Фотоапарат» . Заплющте оченята й повторіть інформацію пошепки. Так тримати!

3.А тепер – до наступного завдання! Повторіть таблицю ділення на 9, проговорюючи разом з диктором.

4.Утомилися? То перепочиньте на фізкультхвилинці за допомогою пісеньки про множення числа 9.

5.Можемо продовжувати роботу! Наразі для вас – цікавий тест! Щоб його пройти, необхідно виконати кілька кроків:
1.перейти за поданим посиланням;

2.увести в спеціальне віконечко адресу електронної пошти свого вчителя (Levchenko17@gmail.com)
  • 3.увести в спеціальне віконечко свої ім’я та прізвище; 
  • 4.почати роботу з тестом; після останнього завдання натиснути «Відправити»;подивитися свій результат.
  • 6.Ви чудово попрацювали.Успіхів вам у подальшій роботі!

23.04.2020 р.
урок 9 (опрацювати с.41-49)
Відеоурок -https://youtu.be/EJCHA0rAWtQ

Домашнє завдання -с.45

22.04.2020 р.
виконати діагностувальну (тематичну )
роботу №8 (листочки)

(зробити фото і надіслати мені на вайбер)

21.04.2020 р. (урок 8, опрацювати с.36-40)

 Відеоурок 

https://youtu.be/HJgSWehhFHE

1. Повтори правила про багатоцифрові числа

2. Переглянь презентацію. Відтвори з пам'яті інформацію


3. Виконай віднімання іменованих чисел двома способами в робочому зошиті. (с.36, завд.4)

4. Повтори таблицю ділення числа 9. Фізхвилинка 

5. Виконай віднімання в стовпчик (с.37, завд.7)

6. Познач порядок дій та обчисли (с.37, завд.8)

7.Сторінка Мудрого Задачника . Зверни увагу як записується умова і розв'язання задачі.(с.38)

8. Сторінка Чемпіонів (с.39)

9. Домашнє завдання -с.40+ "Математичний тренажер" -с.15, с.17

15.04.2020 р. 

Виконати  роботу

 (курси- 3 клас-математика- 15.04.2020 р.С.Р.№7)

14.04.2020 р. (опрацювати с. 30-35)

1. Повтори назви багатоцифрових чисел

2. Виконай 1-5 завдання (с.31) і перевір.
3.Повтори табилцю множення числа 9.
4. Прочитай і запам'ятай алгоритм письмового віднімання багатоцифрових чиесел з переходом через розряд (с.32, з.8)

Фізхвилинка

5.Виконай віднімання багатоцифрових чисел (с.32,  з.9) у робочий зошит.

6. Робота над задачами з Кнопочкою! (с.33, з. 11)
7. Геометричний матеріал разом з Хвалько. Пригадай, що таке квадрат і як знаходити периметр фігури. (с.33, з.12)
8. "Великі перегони" - с.34

9. Домашнє завдання - с.35

13.04.2020 р. (опрацювати с.26-29)
1. Повтори правило про натуральні числа (с.26).
2. Розв'яжи задачу в робочому зошиті (тільки розв'язання) -с.26, з.4)
3. Повторюємо таблицю множення числа 9.
 4.Розв'язуємо приклади письмового додавання багатоцифрових чисел з переходом через десяток ( приклади пишемо всі в стовпчик) -с.27, з.8)
5.Виконай завдання Кнопочки. (с.28 з.10)
6. Переглянь презентацію. Що таке квадрат?
 Що таке периметр квадрата? Як треба знаходити периметр? (периметр - це сума всіх сторін).
7. Сторінка чемпіонів. (с.29)
8. Домашнє завдання - с.30 + "Математичний тренажер" -с.2, с.5, с.18.

Завдання на 09.04.2020 р.

Виконати самостійну роботу ( курси- математика-С.Р.№6)

Завдання на 08.04.2020 р. (опрацювати с.21-24)

1.Вивчи правило Мудрої Сови

2. Виконай додавання іменованих чисел другим способом 

3. Вивчаємо таблицю множення числа 9

4. Обчисли в стовпчик  (с.22)

5. Сторінка мудрого Задачника. Прочитай і перекажи текст. (с.23). Зверни увагу на зразок виконання подібних задач.

6. Математична подорож (с.24)

7. Домашнє завдання - с. 25 + "Математичний тренажер" - с.16)              Успіхів!!!!

Завдання на 07.04.2020 р.(опрацювати с.16-19)
1. Виконай додавання  іменованих чисел двома способами (з.3 -с. 16).
2.Вивчи правило виконання прикладів з діями першого і другого ступеня  (з.6 - с.17)
3. Познач порядок дій та обчисли значення виразу в робочому зошиті. (з.7 -с.17)
4. Робота над задачами . Пригадай правило про задачі . (с.18)
5. Прочитай задачу, визнач ії вид і запиши тільки розв'язання.
6. "Великі перегони" -с.19
7. Домашнє завдання - с.20 + "Математичний тренажер" - с.1, с.3, с.11, с.14
Бажаю успіхів!!!

Завдання на 27.03.2020 р(опрацювати с. 11-15)

І.Виконай додавання і віднімання  іменованих чисел двома способами в зошиті.: 
8 грн. 50 к.- 2 грн.25 к=
12 грн.45 к- 10 грн.5 кп.
4 грн.10 к.+ 5 грн.7 к.=
ІІ. Вивчаємо таблицю ділення на 8.
ІІІ.Порядок виконання дій у віиразах.
Правило Мудрої Сови
12:2 + (10-8) - 7 = 6+2-7=1
Обчисли вирази:
3*3+(12-4):2=
10+(56:7+22)-15:3=
(90-45):5*10+58=
50:5+(67-60)*3=
IV. Робота над задачами на кратне порівняння.
Прочитай задачу , запиши умову і розв'язання, відповідь.
На ставку плавало 8 гусей і 24 качки. У скільки разів менше гусей, ніж качок?
V. Геометричний матеріал/Знайомство з квадратом

VI.Домашнє завдання
1. Познач порядок дій (зеленой пастой) та обчисли значення:
6*4-5*2=
(8:4+9*3)-16:8=
32:(40-6*6)+30=
2. Допоможи Кнопочці розв'язати задачу.
3. Накресли квадрат АВСД зі стороною 4 см.

Завдання на 26.03.2020 р.(опрацювати с.6-10)

І. Розкладаємо трицифрове число на розрядні доданки: 548=500+40+8
Розклади числа на розрядні доданки: 897, 124, 802, 910
ІІ. Додавання іменованих чисел  двома способами:
6 грн.45 к+ 4 грн 55 к.=
5 грн.10 к.+ 3 грн.25 к.=
7 грн 5 к.+ 2 грн. 55 к.
ІІІ. Повторюємо таблицю множення числа 8. Розв'язуємо приклад "Ланцюжком"
8*4+3:7*8:4=
ІV. Робота над темою "Кратне порівняння чисел"
Пригадаємо правило "Мудрої Сови"
Зверніть увагу: якщо потрібно відповісти "у скільки разів а менше, ніж в - ПОТРІБНО ПОДІЛИТИ!
Дай відповідь на запитання: 
- у скільки разів 48 більше від 8?
- у скільки разів 25 менше, ніж 5?
- у скільки разів 100 менше ніж 2?
Математичний диктант

V. Робота над задачами.
Правило Мудрої Сови:" Задачі, у яких потрібно знайти, у скільки разів одне число більше чи менше від іншого, є задачами на кратне порівняння чисел. Їх розв'язують за допомогою дії ділення"

Наприклад: " На дереві сидитить 3 синички та 12 горобців. У скільки разів бліьше горобців, ніж синичок?"
Запис умови задачі (зразок)
Розв'язання
12:3=4 (пт.)
Відповідь: у 4 рази більше горобців, ніж синичок.
VI. Пригадай , що таке - прямокутник. Накресли прямокутник  АВСД - ширина 3 см, а довжина - на 2 см більше.
V. Домашнє завдання .
1. Допоможи Кнопочці розв'язати задачі:
Муха-Цокотуха купила на базарі 7 пиріжків і 28 бубликів. У скільки разів менше  купила пиріжків, ніж бубликів?
 У ящику було 42 кг яблук і 6 кг груш. У скільки разів  яблук було більше, ніж груш?

Завдання на 24.03.2020 р.(опрацювати с.1-5)

І. Починаємо день з фізхвилинки

ІІ. Робота з іменованими числам

ІІІ. Вивчаємо таблицю множення числа 8
ІV. Правило від Мудрої Сови
          Щоб виконати кратне порівняння чисел, тобто знайти, у скільки разів одне число більше чи менше за інше, потрібно більше число поділити на менше.
Наприклад: у скільки разів 8 більше від 4?
Розв'язання:8:4=2
Відповідь: у 2 рази
V. Робота з геометричним матеріалом
Правило Мудрої Сови
             Прямокутник - це чотирикутник, у якого всі кути прямі. Більша сторона - є довжиною, менша - шириною


VI. Домашнє завдання 
1. Виконай додавання іменованих чисел двома способами:
4 грн 34к+2 грн 25к.=      8 грн 40к-5 грн 15к.=
2. Допоможи Кнопочці розв'язати задачу:
   Софійка розклала 24 яблука на тарілки - по 6 штук на кожну. Скільки тарілок використала Софійка?
3. Накресли прямокутник   АВСД. Довжина- 5 см, а ширина -3 см.
4. Виконуємо самостійну роботу ( 24.03 -С.р.05 - ( заходимо на сайт - курси - 3 клас- математика- 24.030-С.р.05)
                   Бажаю успіхів!!!! Здоров'я!!!!
                               Завдання на 20.03.2020 р.1. Математичний диктант

2. Виконуємо самостійну роботу  
( математика - 20.03. С.р. 04)
3. Фізхвилинка

Завдання на 18.03.2020 р.

1.с. 33 - тренувальні вправи (зошит №7)
2. Виконати самостійні роботи №01, 02. 03 (система інформаційного навчання)
3. Повторюємо таблицю множення 7

Завдання на 17.03.2020 р.

1. Виконати діагностичну ( тематичну) роботу №7
 ( листочки після карантину - принести)

Завдання по математиці  на 12.03.2020 р.

1. Опрацьовуємо урок №7 (с.28-31) (зошит "Математика" частина 7)
1. Повторимо таблицю ділення  і множення на 7.
8. Запиши числовий вираз
9. Повтори правило і розв'яжи рівняння за зразком. Зроби перевірку.
10.
10.Виконай завдання №10.
Сторінка чемпіонів - виконай завдання за 3 хв.
Молодці!
Для закріплення заходимо за посиланням і виконуємо завдання - 1.       https://learningapps.org/9223826

Домашнє завдання: с.32 ( виконуємо у робочому зошиті № 1)
Домашні завдання на період  карантину 

до 14.02.2020

1. "Математичний тренажер" - виконати
2. Зайти за посиланням:
https://learningapps.org/1041241

Завдання по математиці на період карантину

 з 31.01.2020- 07.02.2020 р.

Зайди за посиланням і виконай:
І. Розв’яжи задачи  з  поясненням і виразом.



ІІІ. Вивчити таблиці  множення і ділення на  2-6


ІV. Логичні задачи

1.На прийом до ветеринарного лікаря привели собак, серед яких усі, крім двох – вівчарки; усі крім двох – пуделі; усі, крім двох – такси. Скільки собак привели до  ветлікарні?

2 На вулиці гуляють курчата й кошенята. Дівчинка нарахувала всього 5 г8олів і 16 лап. Скільки курчат і скільки кошенят на  вулиці?

Завдання на період осінніх канікул.

1. Математика - зайти по  посиланню і виконати завдання

 2.УКРАЇНСЬКА МОВА - HTTPS://LEARNING.UA/MOVA/DRUHYI-KLAS/

3. ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ - ЧИТАТИ І СЛУХАТИ КАЗКУ "АЛАДДІН І ЧАРІВНА ЛАМПА"


2. Дистанційні завдання  з математики , української мови та "Я пізнаю світ" знаходяться на сайті "CLAS ROOM"

3.  Пройти завдання на всеукраїнській інтернет-олімпіаді "На урок"
Бажаю успіхів!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар